I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dilluns, 23 de novembre del 2015

PARÍS

Anna, no saps quantes vegades em pregunto quin sentit té la vida?, 
davant tanta injustícia  i crueltat que hi ha al món. No només son les morts de París, si no de tantíssimes persones, i tants nens que han vist trencat el seu camí. 
Quan de futur perdut. Quantes històries personals darrere les xifres que donen els mitjans de comunicació. I quan de dolor i desesperació de les families. Daixò, del dolor, jo en puc parlar, el conec molt bé. 
El dolor et deixa viure però estàs mort per dintre. Tens una cicatriu emocional permanent i has d'intentar aprendre a continuar aquesta vida sense que la ferida et dessagni massa.

Anna, quin records del nostre viatge a París. A mi sempre m'ha semblat una de les millors ciutats del món. Per sort l'he pogut visitar algunes vegades degut a la meva feina, com a mínim cinc o sis cops a fer unes jornades mediques de dermatologia. Passejar pels Champs Elysees, veure la torre Effiel, la Notre-Dame, el Sacre Coeur, anar a veure un ballet clàssic, un musical, comprar a les galeries Lafayette, sopar a un bon restaurant...
Però el millor cop va ser quan vam anar-hi nosaltres quatre. Vam viatjar  en tren des de Perpinyà. Allà estàvem allotjats amb un apart-hotel tocant el Sacre-Coeur, quin fart d'anar amunt i avall amb el metro i caminant pels seus carrers. Encara me'n recordo quan érem a la plaça dels pintors que us van fer un dibuix a totes dues,i de la nostra volta amb bateaux-mouche pel riu. Per mala sort no vam poguer pujar a dalt de tot de la torre Effiel perquè feia vent, però vosaltres us va entre-tenir des de el primer pis a fer fotos fent veure que el vostre dit era tan gros que aixafava algun edifici. Encara que pocs dies van ser fantàstics.I de tornada altre cop amb el tren jugant a cartes i rient, rient...

Anna, com pot ser, que ara no hi siguis?
Es molt difícil acceptar la teva absència,i per més que m'esforci a veure coses positives de la vida, se'n fa molt i molt feixuga.




                                    El teu dit sobre París

1 comentari:

  1. fAMILIA soc la LAURA ,JO HE ESTAD A PARIS I EN JAUME TAMBE ,ELL VA TENIR UN RECORD MOLT BÓ I JO QUE VAIG ANAR MÉS TARD,ELL JA NO ESTAVA AQUI ,PRO EL RECORD DE LES COSES QUE HAM VA EXPLICAR ,HAM FEIAN PASSEGAR PER LA Ciutat de la llum ,acompanyada de ell,els camps ELISES I TANTES COSES BONIQUES,ARA NOMES ENS QUEDA AQUETS RECORD,PRO MERÇE I FAMILIA MAI PODREM OLVIDAR ,QUE ELS NOSTRES DEUAN ESTAR EN UN LLOC PRIVILEGUIAT ,SI NO ESTARIEN EL NOSTRE COSTAD ,ELLS ESTAVAN BÉ A CASA ,REBEU UNA FORTA ABRAÇADA DE AQUESTA FAMILIA TRUNCADA COM LA VOSTRA ,UN PETÓ PER TOTS I PER L`ANNA ..............LAURA I JAUME

    ResponElimina