I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dijous, 18 de gener del 2018

JA FA CINC ANYS


Avui és el dia maleït, el dia 18 de gener.
Des de aquell moment de fa 5 anys tot el que havien construït plegats es va trencar.
Ara amb el temps, anem re-composant mica mica les peces de la nostra vida, que mai serà igual.
Com t'enyorem Anna.
Intentem omplir de records el buit tan immens que ens has deixat.
Sempre en nosaltres, Anna.
Sempre present en cada minut de cada dia.
Des de dins el cor et vivim i t'estimem.


1 comentari:

  1. Anna , reina el temps pasa inexorablement , per a tothom, peró tú , princesa de Caballera, sempre seràs la llum que il- lumina aquest petit cementiri, tan bonic, quasi tocan el cel, i que et veig cada setmana i moltes vegades mes d`un cop.El dia de el teu aniversari , vaig venir i et vaig parlar, acompanyada d´en Brus ( el meu gos ) , ja el deus coneixer perque jau al meu costat quan jo sentada en aquell tronc, parlo, reso o canto la deuvusalve maria .estic segúra que estas molt i molt bé i que vetlles per la teva familia. I que deus estar molt enfainada guiant tans nens petits com hi deuen haver al teu costat. Reb un petó molt fort reina Anna Fins un altre dia

    ResponElimina