I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dimarts, 19 de gener del 2021

JA FA 8 ANYS

Anna, 

I ja fa 8 anys. 

Reina, em sembla tant fort. I tot continua i la vida segueix sense parar.

Ja saps, ara no necessito paraules, et tinc dins meu. I et visc sense veure't. 

Estàs dins el meu cap, dins el meu cor i és com si fossis una extensió de mi mateixa. 

I em dic: això ho faig per l'Anna!!.

He de viure per tu. He de sentir-me orgullosa de tenir un tresor tant i tant gran que no té ningú. 

I així m'acompanyaràs per sempre més.

Princesa meva.!!

Et deixo un poema preciós que ha escrit la Dolors Tenas dedicat al seu petit net que també va perdre.


PART DE MI

No ets un més, ets part de mi,

indestriable, inoblidable

un raig d'amor en un tram curt

del meu camí

Camí de flors, camí de rocs, 

i una ferida que resta oberta

i em deixa el cor cremant com foc...

I ara que he mirat enlaire


amb ulls plorosos m'he adonat

que el cel brilla amb molta més intensitat.

I cercant pel cel he vist

un petit àngel i un estel..,

semblen cometes

travessant tot l'univers.


I sé que és cert que no ets un més,

igual que hi ha cel, igual que hi ha estels,

tu sempre seràs part inseperable de mi.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada