I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




diumenge, 19 de gener del 2020

7 ANYS

Hola Princesa,
Potser fa temps que no t'escric, però Anna estàs tant viva a dins meu, que moltes vegades no tinc necessitat de fer-ho dons ja et parlo cada dia. Ets la meva força, la meva llum, la meva guia. El meu gran tresor. A vegades penso que soc afortunada de posseir una riquesa tant gran que em doneu tu i la Montse, acompanyant-me sempre per aquesta vida.
Avui fa 7 anys que vas marxar, i el temps ha passat tant i tan ràpid. Et trobem tant a faltar, és tant gran el buit!!.
Però reina tu sempre estàs present dins el nostre cor. I així gràcies al teu record intentem  re-composar les nostres vides amb el papa, la Judit i l'àvia.
Bonica, encara hi ha tanta gent que pensa en tu. Sempre seràs el nostre àngel.

T'estimem i t'estimarem sempre.



Moments de Felicitat!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada