I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dijous, 20 de març del 2014

Mercè i família...​.força, molta força per llevar-vos cada matí !!

Anna, sóc la Núria, podríem dir que sóc companya de feina de la teva mare perquè treballem allà mateix. Tu i jo no es coneixem....però penso moltes vegades amb tu i els teus.
 
Avui, com de tant en tant faig he entrat al teu blog, he vist l'escrit de la teva mare....l'ha fet ella però n'estic segura que podria ser fet pel teu pare, per la Judit, per la teva àvia...per qualsevol persona del cercle més intim....que per més que vulgui no es pot empassar una mort d'un familiar i menys d'una preciosa nena de 12 anys. M'ha impactat Anna...!!!
 
Vull que des d'on siguis els hi facis arribar dos cosetes, sobretot a la teva mare, la primera que no ha fet res malament....la teva mare no fa falta conèixer-la gaire per veure que és un encant de persona....ningú es mereix això....ni la que fa malament les coses....i la segona Anna...que els seus ulls sense ella saber-ho delaten com està .....jo recordo perfectament els ulls amb l'ANNA i els ulls sense l'ANNA....
 
L'hi diràs ANNA? l'hi faràs saber??
 
Núria Sabater

1 comentari:

  1. MERCE I CARLES i JUDIT,SOC LA MARE DE JAUME PUIGMAL ,HE LLEGUIT LA TEVA ULTIMA CARTA ,JO TAMBE ESTIC RABIOSA ,DESEBUDA ,I UN MÚN DE CALIFICATIUS ,UN LLISTAD INNACABABLE,NO SÉ COM PORTAR-LO FA 7 ANYS I AVIAT 4 MESOS ,CADA DIA ÈS MES DIFICIL PRO NO ENS QUEDA ALTRA REMEI ,INTENTERÉ VENIR A bANYOLES AVIAT,TROCARÉ ABANS VULL QUE SAPIGUEU QUE NO ESTEU SOLS,PER DESGRACIA SOM MOLTS ELS QUE DONARIAM LA VIDA PER ELS NOSTRES FILLS,PRO NO ET DEIXEN TRIAR ,NOMES DIRVOS ESTEM HAM VOSALTRES ,UNA ABRAÇADA BEN FORTA ....LAURA

    ResponElimina