I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dimecres, 18 de setembre del 2013

ANNA, EL TEU ANIVERSARI

Hola princesa,

Ahir día 16 de setembre va fer 13 anys que vas neixre.
Tot va ser tan fàcil amb tú; 
dormíes, mengaves i aldarrera de la Judit vas creixre ràpid, molt ràpid, massa ràpid
en un moment de la guardería a l'escola i casi no vaig tenir temps d'assaborir el teu creixement.
Recordo encara en el moment del naixement quan vas treure el caparró i la llevadora va dir 
valguem Déu! aquesta nena pesarà 4 Kg o més ! i poc va faltar 3,700.
Ja estaves tan refeta ! que de seguida va semblar que eres més gran.
Anna, no saps quan t'enyoro!
El silenci de casa a vegades s'en fa insuportable.
La teva presència omplia tots el racons, el teu riure era contagiós, i a vegades tú i la Judit crida-vo tant que pensava que ens sentirien els veïns. I tú amb deies: mama !!a veure si no podrem riure en aquesta casa!.
Encara et sento pertot arreu. 
I es que no m'ho puc creure!, no puc!
no m'imagino la vida sense tú, però veig que cada matí em llevo i el teu llit es buit.
la teva motxilla no es mou de la cadira i tot està exactament igual que aquell día 18.
Anna, tinc tant present l'últim día que vam estar juntes, era dijous el dia abans del accident i tú i jo vam estar moltes estones plegades. Em vas explicar que volíes estalviar diners per comprate un e-book per poguer lleguir, que l'insti era molt guai, que aniríes de carnestoltes amb la Berta i que volíes trobar una disfressa;
i jo vaig pensar<: que gran que s'ha m'ha fet la nena!; just uns dies abans m'había trucat la teva tutora per dir-me que estaven molt contens de la teva evolució a l'institut que eres molt treballadora i responsable. El papa i jo ens vam sentir tant orgullosos.
Anna, per què ens ha passat aixó?
Tot és tant injust !!!

t'estimo reina



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada