I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dissabte, 9 de novembre del 2013

Conversa endarrerida...

Estimada Anna,

Aquestes linees les he escrit moltes vegades en el meu cap, no passa cap dia que no pensi en tu i de retruc amb els teus pares, amb la Judit o amb tots els teus amics i familiars. Que dur que és tot plegat, que efímera és la vida, mai penses que una cosa així pugui passar a prop teu i quant succeeix no saps com reaccionar. La vida continua i potser això és el més dur, si a mi em costa buscar una manera d'anar abançant, no em puc imaginar el que deuen estar passant la Mercè, el Carles, l'Anna, la Judit i tothom que t'era proper i t'estimava, que fàcil era estimar-te
Una de les cançons de la serie "polseres vermelles" diu en una de les estrofes això: "…que el món continuaria igual, si jo no fos aquí…" es curiós, però tan cert com dur, la vida continua i la nostra feina és buscar arguments per tirar endavant cada dia, cada instant.
Moltes cançons em porten a pensar en tu, una d'elles també de polseres vermelles es del grup teràpia de Shock i es titula "sense tu", penjo la lletra per compartir-la, moltes cançons m'ajuden a pensar en tu i a passar els moments íntims més fotuts.

Sense Tu:

és de nit..
és tot fosc...
estic sol i no hi ha ningú...
és de nit...
un record...
dins el cor, ella hi és a dins...
els seus ulls són brillants
i un somriure extravagant
ja no i és l'he perduda
va marxar lluny del meu abast
i sempre estarà el meu cor...

sense tu jo no puc
sense tu si no i ets
sense tu jo no soc ningú...
sense tu jo no puc
sense tu si no i ets
sense tu jo no sóc ningú...

És de nit...
és tot fosc..
No estic sol, no ho estic
tu estàs amb mi
i els teus ulls són brillants
i un somriure extravagant
i sempre estarà el meu cor...

Sense tu jo no puc
sense tu si no i ets
sense tu jo no sóc ningú...
sense tu jo no puc
sense tu si no i ets
sense tu jo no sóc ningú..

nooohhoo

Si no estàs aquí
si no estàs amb mi
jo no et puc mirar
jo no et puc sentir
si no estàs aquí
si no estàs amb mi
jo no et puc tocar
jo no et puc bessar
i sempre estaràs el meu cor....

És de nit….

Mercè, Carles, Judit, no cal dir-ho, compteu amb mi o amb qui vulgueu, però compteu amb els que us estimem, es igual l'hora, el lloc, el moment…
compteu amb mi, utilitzeu-m'he si puc ajudar-vos, penseu que som molts els que no l'oblidarem mai i que també estem patint, no dubteu mai en demanar una abraçada, un braç amic, un compartir un moment important cridant, cantant o senzillament en silenci, és molt complicat tirar endavant, però els bons amics segur que en un moment donat ajuden.

El meu telefon, 681 126 727
El meu horari, 24 hores de servei

Un petonàs a tots!

Quim Figueras

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada