I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dimecres, 27 de novembre del 2013

I se m'acaben les paraules

I se m'acaben les paraules...ja són 10 mesos i ja no tinc casi forces x explicar-te com em sento, com ens sentim tots després de 336 dies sense la teva presència, sense tenir-te present a les nostres vides. Ha sigut un mes durissim, un mes més dur en particular que els altres, ha sigut un mes que realment m'ha costat, un més que t'he trobat extramadament a faltar. Com he dit, se m'acaben les paraules. En mesos tan forts com aquest on el dolor supera el valor, em poso a escoltar una cançó que em fa pensar molt amb tú, es diu "mai t'oblidaré"...només de sentir la melodia no paro de plorar i plorar fins a quedar-me sense llàgrimes, i es que realment és veritat. Ni jo ni les persones que hem tingut la sort d'haver-te conegut, MAI MAI MAI t'oblidarem. Perqè ens has marcat, perquè eres especial...un àngel, una princesa que tothom troba molt i molt a faltar i que donariem tot el que fos per tornar a veure brillar la teva corona. T'estimo molt princeseta♥

MAI T'OBLIDARÉ - AMELIE
 
Recordant cada moment al teu costat,
imaginant com eres cada instant.
Que tot el que m’has dit, tot el que has fet per mi
em fa sentir que no hi ha res més enllà.

Només et vull recordar que et trobo molt a faltar.
Jo mai t’oblidaré, sempre estaràs al meu cor
i et portaré per sempre més amb mi.

Perdona’m si no vaig saber
demostrar-te que eres especial
i has de saber, on sigui que ets,
que t’estimaré, t’estimaré.

Tanco els ulls i et puc sentir somriure amb mi
estàs aquí amb mi aquesta nit.
Només em queda dir-te ja l’últim adéu,
recordaré tot el que vam fer junts.

Només et vull recordar que et trobo molt a faltar.
Jo mai t’oblidaré sempre estaràs al meu cor
et portaré per sempre mes amb mi.

Perdona si no vaig saber
demostrar-te que eres especial
i has de saber, on sigui que ets,
que t’estimaré, no t’oblidaré.
Mai t’oblidaré, mai t’oblidaré.
 
 
La teva Laia que t'estima tan i tan...
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada