I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




diumenge, 18 d’agost del 2013

ANNA, L'ENERGÍA QUE ENS UNEIX

Anna, princesa meva;

el temps passa tant ràpid que sense adononarme ja estem a mig d' agost.
Passa ràpid però d'una manera diferent, extranya, dons moltes vegades sembla que visc fora del món real.
Sentim tant de dolor! però ens trobem recomfortats per tota la gent que ens envolta.
Aquest estiu hem fet algunes sortides de pocs díes sempre acompanyats si no són els tiets, són els cosins o alguns amics incondicionals que no ens han deixat mai. Intenten distreure'ns, anem  a sopar o a dinar, o a fer un tom. I es què Anna estem units per una energía especial que notem molt forta, i aquesta energía ets tú. És nota en el aire, en el ambient, en les flors, en els ocells, inclús l'altre día a cavallera en petit, el teu gos preferit ens va fer unes festes com mai abans. Saltava, se m'enfilava i estava tant content que em va semblar que també sentía aquesta energía. Vull pensar que es aixís que et trobo a tot arreu, en la mirada d'un infant, en el somriure que de cop comparteixo en persones que no conec. I et busco i veig moltes nenes que se t'asemblen, busco els teus cabells, els teus ulls, però aquesta busqueda a vegades en fa patir molt.
Anna, es tan absurda i extranya la vida.
Però em dic que he de continuar endevant, que tú t'ho mereixes, que tú m'ajudes que vull ser millor que mai, com un homenatge aquest meu angelet. I també per la teva Judit i el papa que lluiten cada día per anar soportant la teva absència. Tenim tans de records! i tantes vivències! que encara que només has viscut 12 anys han estat molt intensos.
Un día d'aquest vam anar sopar amb les teves amigues la Meri i la Laia i em vaig fixar que totes dues duien un penjoi amb el teu nom igual que jo que desde el primer día no me'l he tret mai. Com t'estimem Anna!!
I quan llegeixo el blog m'anodono de la quantitat de gent que encara t'enyora molt. Això m'omple d'orgull pensar que tot i no sé massa gran has deixat una emprenta molt forta.
Anna desde on siguis continua enviant-nos la teva energía dons hem d'anar seguint el camí que ens marca la vida.
t'estimo, t'estimo.......
La teva mama

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada