I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dissabte, 3 d’agost del 2013

SENSE TU RES ÉS IGUAL

Anna ͵ ja estem a meitat de l'estiu i aquet estiu se m'esta fent molt i molt llarg. Ara parlo bastan amb la teva germana ͵ li explico els meus problemes ͵ que et trobo a falta i ella m'aconsella. Ella tambe et troba molt a falta ella i molta gent. El 19 de gener sera el meu cumple en fere 13 pero l'haure de celebra sense tu. Es tan forta la teva absencia anna. Se que alla on estas i han persones que et fan esta molt i molt feliç. Aqui lluitem dia i dia per seguir endevan. Anna ets i seras molt gran per Banyoles.
 
T'estimo molt.

~la teva Adrianneta que testima.
Adrianna

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada