I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dissabte, 3 d’agost del 2013

ESTIMADA ANNA

Només volia dir-te que per mi va ser un curs molt especial. Era la meva primera tutoria i el meu primer final de cicle com a mestra. Tinc molt bons records de vosaltres, vau ser uns alumnes molt especials. Sempre et recordaré i t'estimaré. La teva mirada pura i il.lusionada, el teu somriure tímid, els teus cabells daurats, la teva senzillesa, la teva manera especial de fer, la teva discreció... Anna, sempre estaràs en el meu cor. Gràcies per compartir dos anys meravellosos amb mi. No deixis de riure Anna!

Un petó a la família i a tots els qui l'estimeu.
Silvia Martínez, la teva mestra de cicle inicial

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada