I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dimarts, 16 de juliol del 2013

ANNA MEVA T'ESTIMO PER SEMPRE

Anna,

T'enyorem tant reina!
Et trobem tant a faltar,
tant el día 26/6 aniversari de la Judit, com el día 2/7 el meu, van ser un dels díes més tristos, encara que intentem demostrar la nostra joia i celebrar-ho amb alguns regals, es massa dur Anna.
Falta la teva alegría, la teva espontanïetat, la teva rialla,




com es pot soportar tot això?
és tant i tant difícil
en cualsevol lloc dels que anem sens nota la nostra buïdor.

Saps Anna, el día 29/6 vam anar al concert de la independència amb la teva estimada Meri, la Laia, en Quim i la Tania, i també altres amics. Hi vam anar amb un microbus desde Banyoles. Va ser molt emocionant, erems molta gent. Com t'hages agradat!
Jo vaig plorar molt quan en Lluis Llach va cantar un núvol blanc:
jo tinc per tú un niu en el meu arbre i un núvol blanc penjat en una branca...
no podía parar de plorar, em feia pensar tant en tú.
La tinc possada al cap i no marxa.

També he mirat un tros de video que vaig filmar, per cert força malament, l'any passat quan celebravem el meu 50 aniversari a Begur, i tú durant el sopar en el restaurant del Hotel vas ajudar am un barret de cuinera a preparar els postres amb el cambrer. Que juapa que estaves!

No sé Anna a vegades penso que no podré en tant dolor.
És massa dur la teva absència,
 perquè tú?
perquè i perquè!!!!

Saps Anna,pel meu aniversari m'han regalat una càmara nikon reflex digital una passada de maca i bona, fa unes fotos precioses,
saps perquè?
Dons jo vull fer les fotos més maques del món per penjarles al teu blog; i faré un curs de fotografía per millorar la tècnica dons tú ja em coneixes que sóc una mica patosa amb això de les fotos.

T'estimo tant Anna,
fés-me una senyal desde on siguis
perquè l'esperança pugui entrar dins el meu cor.

La teva mama.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada