I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




divendres, 19 de juliol del 2013

ET TROBO TANT A FALTAR ANNA

Anna primer de tot et demano perdo per no haver-te escrit desde fa tant de temps és que no puc ... és tant dur haver-te de escriure per aquí i no personalment...
 
Volia explicar-te com em va l'estiu ... la veritat és que no em va gaire bé trobo a faltar aquells dies que et trucava per que vinguessis a casa a banyar-te a la piscina ... m'enrecordo una vegada que tu i jo estavem a la piscina i ens tiravem fent bombes de 'palillo' i de moltes altres formes ...
 
Estavem tu i jo a la part fonda de la piscina, i dies abans haviem mirat 'DEEP BLUE SEA' pel·lícula de taurons que es menjen a persones... enfi ens va entrar la por a mitja piscina i vam nadar com si de veritat ens perseguis un tauró. Jo vaig pujarme a una 'plataforma que hi havía a la piscina' et vaig agafar fort la mà i et vaig dir no pateixis jo et salvaré et va agafar el riure i vam perdre la força les dos al final vam acabar a l'aigua una altre vegada, si hi hagués un tauró de veritat ens hagués menjat . Tant de bo m'hagués tornat a passar això la oportunitat de poder-te agafar de la mà i salvar-te però no pot ser. Somio que intento agafar de la mà però la teva mà em petina i et perdo en l'aigua, després ve la part més dura del somni, la part en que et busco desesperada per l'aigua buscan-te... a la vida real encara et busco... busco el teu somriure... les teves abraçades...els teus petons... trobo a faltar tantes coses que a vegades noto una inmesa buidor interior que sembla que em tingues que morir... hagués donat tot el que tinc per poder viure les meitats de les coses que no vaig viure amb tu. Els somnis que tinc són horribles ... somio que mai et podré tornar a veure després obro els ulls i veig que és aquesta puta realitat que tant odiem... no puc... és tot tant dur... De tant en tant ploro ... em va bé i paro quan noto que em falta l'aire... enfi Anna així es com passo tota aquesta tragèdia

ET PODRIA DIR MOLTES FRASES MAQUES PER DEMOSTRAR-TE QUE M'IMPORTES PERÒ ET DIRÉ DOS PARAULES QUE HO DIUEN TOT : T'ESTIMO MOLT!!
 
Un petó de la teva meri

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada