I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




divendres, 19 de juliol del 2013

ET RECORDO PETITA

Hola petita,

Tornen a arribar aquells 2 dies el 18 i el 19 els dies que tothom pensa amb tú.
Ara ja és estiu, hem acabat l'institut i ojalá tú també l'aguessis acabat.
És molt trist Anna, hi ha tans ''PERQUÈ'' sense resposta. Perquè tú?
L'altre dia vam anar a Can Puig a explicar en els nens de 6è com era l'institut, tan sols veure l'escola em va venir molta tristesa pensar que tú i jo sempre estavem juntes i ens divertiem tan. Anna només et demano que des d'on siguis somriguis, perquè és el millor que pots fer per nosaltres.

No estàs al meu cor, ets el meu cor.

T'estimo Anna, T'ESTIMO.

LA TEVA BERTA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada