I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dissabte, 18 de gener del 2014

Un record per l'ANNA i família

M'aixeco i miro per la finestra....sembla que farà un dia lleig, gris i trist. Esmorzo i tinc el calendari a davant, dissabte 18 de gener ! Em sona d'alguna cosa i no sé de què....de sobte s'encen el record: l'Anna, la Judit, la Carla, la Mercè i les famílies....el fatídic dia! 1 any! Agafo l'ordinador i em decideixo escriure unes línies per donar-vos forces per tirar endavant, per dir-vos que penso en vosaltres molt sovint!!!
Anna no ens coneixiem però ara cada vegada que veig a la teva mare et veig a tu, gràcies a aquestes fotos tant boniques que hi ha penjades al teu blog i al penjoll de la teva mare, aquell penjoll que no puc evitar mai de mirar.
Judit tu ets present aquí a la vida, però de molt segur que la maleta emocional que portes és carregosa, difícil en ocasions de portar, et faig un megapetó i t'envio forces per tirar endavant en aquesta etapa tant maca que és la juventut!!

Mercè i família us envio una abraçada !!!

Núria

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada