I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dilluns, 24 de juny del 2013

ANNA ET SEGUEIXO RECORDANT

Anna, torna a arribar el dia 19, aquell dia que tan odio, aquell dia que no deixo de pensar en tú es fa tan llarg Anna... A l'hora del pati et trobem tan a faltar.. Des de que ens has deixat noto que falta algu dins meu que no puc estar bé sense aquet ''algu'' i sí, ets tú només tú el que falta perquè estigui feliç.
 
Com és just que hagis hagut de marxar d'aquest món? La felicitat no existeix sense tú. Anna vull dir-te que estiguis tranquil·la que la teva família a pesar de tot segueix endavant recordant-te cada dia, també m’agradaria dir-te que vull que des d'on siguis somriguis, somriu perquè és el millor que pots fer per nosaltres.

T'ESTIMO ANNA, NO ESTÀS AL MEU COR, ETS EL MEU COR!

LA TEVA BERTA, GRÀCIES PER TOT ANNA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada