I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dimecres, 5 de juny del 2013

Et recordo

 
Anna ͵ et sento ͵ et noto.. A Can Puig tu feies 6è i jo 5è sempre m'ajudaves amb els deures. Em feies cues i m'explicaves com muntaves a l'hipica. El dia de la festa de final de curs casi tota la vam passar juntes. Eres perfecte, rossa͵ amb aquells ulls perfectes.. feies practicament tothom feliç. Estava a la festa del meu cumpleanys que era el mateix dia que et vaig perdre. Sem fa trist no veuret passa per l'escola amb la Marta la Judit l'Alba l'Aina.
 
Trobo tan a faltar aquelles abraçades Anna.
 
Semblaves una nena timida molt timida pero a la taula de menjador i en els teatres que feien, de timida no en tenies res.
 
Anna se que alla on ets ets feliç. Tothom cuida a la teva familia. I la teva germana té unes amigues que la ajuden molt.
 
Anna T' estimo i Testimere sempre! Un peto gran desde aqui fins alla!
 
Adrianna la teva Adrianneta que testima <3

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada