I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




divendres, 10 de maig del 2013

AGRAÏMENT


Agraïment

Anna, si sabessis quanta gent et recorda i t’estima tant!

El divendres dia 3 de Maig el teus companys i companyes de 1r de Eso del IES Josep Brugulat et van fer un homenatge dins del concert de primavera que cada any organitza l’institut. Van dedicar-te tota la seva actuació i durant aquesta van passar unes imatges teves amb escrits i frases molt boniques. Va ser tant emotiu!!

Jo vaig volguer anar-hi com a deferència als teus amics i el professorat, vaig intentar ser forta però inevitablement vaig plorar i també vaig veure llàgrimes als ulls de molta gent.

Et troben a faltar; tots et trobem a faltar!.

Desde aquesta entrada del blog vull agraïr a tot el professorat de l'escola de Can Puig, del institut Josep Brugulat, i molt especialmente a la Judith Cuadras, la seva implicació i el suport que ens han donat desde el primer día. Es tant d’agraïr això, ens reconforta i ens alleugereix el dolor.

També vull fer extensiu el nostre agraïment a tota la nostra familia, els amics, veins, companys de feina, i tanta i tanta gent que ens ha manifestat el seu dolor i el seu suport. Hem sentit la seva estimació i comprenssió en tot aquest procés tant difícil i dolorós.

Anna , si sabessis quanta gent et recorda i t’estima tant!

Però, segur que tú ja ho saps.

MOLTES GRÀCIES A TOTS.

Mercè, Carles i Judit

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada