I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dimarts, 7 de maig del 2013

T'estimem i mai t'oblidem

Testimem Anna i mai t'oblidem
Et trobem faltar perquè et volem tornar a veure i abraçar
Lluny d'aqui, has escollit un altre camí
No es al nostre costat, però ser que no ens has abandonat...
Penso amb la teva mirada, tant estimada
I em el teu somriure brillant, que feia de tu una persona radiant
Penso en la teva bonica cara, però que solament es un miratge, ara.
Ploro la teva absència peró visc la teva presència
Busco un camí per arribar a tu, per poder-te agafar i no deixar-te anar
Busco cada dia raons, de no poder rebre de tu més petons
Lluitant cada dia i seguin endevat
Per poder veure en tu un somriure gegant
Eres persona humil, persona riallera, persona perfecte, que veig cada nit espiant per la finestre
Lluny d'aquestes terres has marxat, però la teva estada aqui durant dotze anys ens ha marcat
Els teus crits enyoro quan la teva roba em poso 
I el teu Bona nit quan m'en vaig al llit
Tant de bo un dia aparaguessis i amb el teu somriure els il.luminessis
Però ser que aixó no passarà, ojalà ens poguessim retrobar
Intento trobar un nou cami, però ara ja no ser a on em porta el destí
Recordant tots aquells moments que he passat amb tu, i ploro perquè ser que aixó no m'ho tornarà ningú
Siguis  on siguis angalet, la teva companyia m'acompanyarà tota la vida.
T'estimem Anna i mai t'oblidem
Et trobem a faltar, perquè vas haber de marxar?
Tots nosaltres som com rius que nadem cadescun per un costat, pero tots acabarem junts a la  mar

Ens tornarem a trobar Anna, aixó no ho duptis ni un sol moment, perquè hi ha persones que estem destinades a estar juntes i nosaltres en som unes d'elles
T'estimo moltissim no ho oblidis mai petitona!
La teva germaneta, Judit

image.jpeg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada