I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dilluns, 29 d’abril del 2013

ALGUNS RECORDS QUE SEMPRE PORTARÉ AMB MI

Anna reina,

Estava llegint tots els escrits que t'han fet, són molt bonics i emotius, la veritat és que no sóc d'escriure gaire jo, però no ho he pogut evitar.
Se't troba molt a faltar, molt.
Trobo a faltar fer classes els dissabtes al matí i que no siguis al meu costat arrapenjada a la pista o asentada a una cadira, i sempre et demanava si em podies anar a buscar una fusta o alguna altre cosa...sempre ajudaves a tothom sense res a canvi...
Encara recordo com si fos ahir, aquell dia que et vas atrevir a muntar una altre vegada i amb aquella veu discreta i la teva timidesa et vas acostar i em vas dir: Clàudia, puc muntar a l'Estic ? I jo et vaig contestar: esclar que si reina!! (Vaig estar molt contenta que sortís de tu voler muntar, perquè el meu objectiu era que perdessis la por, ja que adoraves als animals)
I vas pujar, muntaves a la pista amb la teva germana Judit, i quan estaves muntant et vas sentir tan bé, que et vas girar i em vas dir: Clàudia, puc fer trot ?? I jo, emocionada, vaig dir: ui tan Anna!!!
Ho vas fer súper bé, i vaig estar molt contenta d'aquest pas, inclús li vaig comentar a l'Adrià; has vist l'Anna ? Per ella sola ha volgut muntar a l'Estic i a sobre trotar!! Que bé!!!

I tu sempre tenies a la falda la teva estimada Quira, t'encantava, sempre venia amb tu perque l'acarisiessis...

Aquest i molts més records, són els que hem queden de tu, i que sempre portaré amb mi.

Sempre et recordarem Anna, sempre.

Cuiadré dels teus, no ho dubtis.

Una abraçada molt forta, allà on siguis.

Clàudia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada