I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dilluns, 1 d’abril del 2013

RES TORNARÀ A SER IGUAL



Avui no em surten les paraules.
No tinc alè per caminar
Una finestra se me'n porta i no tinc forces per tornar.
He viscut un temps despert, he viscut un temps somiant.
He viscut un temps serè i he viscut un temps com cal.
Res tornarà a ser igual i lluitarem fins al final.
Un nou matí pot començar... Si tanco els ulls me'n vaig al teu costat.
He après de tu tantes coses, m'has ensenyat què és estimar.
M'has portat fins a la porta i he descobert la meva clau.
He viscut un temps rebent i he viscut un temps donant.
He viscut un temps al cel, i en un desert sense final.
Res tornarà a ser igual i lluitarem fins al final.
Un nou matí pot començar... Si tanco els ulls me'n vaig al teu costat...

Pd: Ojalà tot tornés a ser igual! T'ESTIMOO<3
La teva germanaa Judit!



1 comentari:

  1. És preciós Judit. Un petó i una abraçada molt forta de la teva cosineta

    ResponElimina