I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




divendres, 5 d’abril del 2013

PENSEM EN TU, ANNA...


Anna, una rosa, la teva flor preferida.

Ara entenc perquè t’agradaven.

Tu eres la millor rosa que vaig conèixer mai.

 
Alba Rost Bahí

 

Sempre t’he tingut al meu cor, ens els llocs més bons.

La meva mare m’explica que tots som cucs de seda i que quan surts del capoll surt la papallona, que representa la teva ànima.

Jo sé que el teu cos marxa però que el teu cor l’has repartit per cada un de les persones que més t’estimen.

Tu saps molt i molt bé que jo sempre: T’ESTIMAVA, T’ESTIMO I T’ESTIMARÉ!


Marta Boix

 


Perquè cada llàgrima que surt del meu ull és un sentiment que deixo anar....!
 

Sandra Moradell Palmada

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada