I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dissabte, 20 d’abril del 2013

TU, BONICA COM EL BLAUET

Anna, fa temps que no t'escric i em sentia malament...
Saps, a l'institut fan un concurs de sant jordi i tenim que fer un poema on surti un animal autocton del pla de l'estany.
Jo te l'he dedicat a tu comparan-te amb el blauet, espero que t'agradi:

Tu, bonica com el blauet

Un dia a l'estany
vaig veure volar un blauet
vaig pensar en tu
perque bonica eres com ell

Les seves plomes blaves
com els teus ulls
el seu llarg pic
com la teva cabellera

Com s'allunyava
com el nostre últim adéu
com desapereixia
com el teu bonic somriure


Espero que t'agradi, un peto molt fort <3

Judit Bach

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada