I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dilluns, 22 d’abril del 2013

TU ETS L'ESTRELLA MÉS POTENT

Anna em sap greu per el retard!!
 
No sé per on començar, tot es tan difícil cada nit penso amb tu!
 
Com saps molt bé jo de costum al vespre miro la finestra de la meva habitació i miro les estrelles. Ara, ja fa més de 3 mesos que hi ha una estrella diferent, que brilla més, que es més grossa, més potent!!! I estic convençuda de que aquesta ets tu!. I mentre et miro començo a recordar.
 
Et necessito al matí quan m´espero a la porta de casa l´Alba t´ imagino, et recordo baixant aquella baixada amb la teva germana, i que després t´acostaves a mi i esperarem juntes a l´Alba ,amb aquella maleta de colors. Quan pujàvem la pujada, camí cap a l´institut eres la que ens feies arribar puntuals. Sense tu arribem més tard. Recordo a sisè que vam anar al club i ens ensenyaven piragua i rem. La piragua era lo teu!! I quan feiem teatre amb la Tere i la Llum t´agradava tant!!
Cada nit penso amb tu, i m´he adonat compte que tu ets el meu somni de cada nit.
 
Faria el que fos perquè tornessis, ojalà no haguès passat.
 
T´estimo molt!!!
 
Aina Prats

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada