I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dissabte, 20 d’abril del 2013

VISC PER TU

Anna que t'he de dir?

L'altre dia vaig recordar la meva festa d'aniversari em vas fer un ball, estaves tant guapa amb la roba... Vam mirar la pel·lícula tu i jo estàvem agafades al sofà i de tant en tant cridàvem perquè ens espantava la peli.

Em vas dir Meri i jo et vaig preguntar: Què passa. Em vas dir a la orella fluixet: Meri ets la meva millor amiga, mai mai mai mai ens separarem mai, casi ploro... però quan vaig plorar va ser quan em vas dir T'ESTIMO i em vas fer un petó a la galta i em vas eixugar la llàgrima que em va caure del meu ull.

Tant de bo ara quan em caiguessin les llàgrimes tu vinguessis i me les eixuguessis. Tant de bo em fessis un petó i em diguessis amb la teva veu dolça: T'estimo. Ets un àngel i com vas dir mai mai mai mai mai ens separaríem, del collaret no me n'he oblidat me'l vas donar era un cor partit en dos. Et vaig abraçar tant que casi m'afogo, ara mateix voldria retornar en el passat i fer que aquella abraçada no s'hagués acabat mai mai mai mai!! Encara ara penso que no hi haurà cap persona que m'arribi a estimar tant com jo a tu. Mai m'hagués imaginat que jo em deixes matar per tu. Mai hagués pensat que aquesta merda de vida em donés aquest cop tant fort que m'ha deixat estirada al terra. Llavors és quan penso i recordo els moments amb tu, i d'aquesta manera puc plantar-li cara a la vida. Viure la vida per tu, faré les coses per tu ho donaré tot per tu!

RECORDA-HO VISC PER TU!

DE PART DE LA TEVA MERI, QUE TANT T'ESTIMA

Mariona Ramírez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada