I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dijous, 21 de març del 2013

ESCRIT DELS COMPANYS DE L'INSTITUT DEL DIA DE L'HOMENATGE (1)


Anna, encara que portem poc temps juntes, érem molt bones amigues. Tu eres la  persona que animava les classes, que portava la felicitat. El teu silenci, ens feia somriure a tots. Les teves rialles, arribaven al cor del poble, i els teus ulls, invadien tot el territori. La teva cara era preciosa, els teus llavis, el teu nas, els teus ulls, i sobretot, la teva rialla.
 
Per culpa d’aquest accident, ha acabat en tragèdia. A tots ens ha fet reflexionar, ara ens n’adonem de com és la vida, que alguna vegada sempre passen coses com aquestes, ja imaginant-nos que no són intencionades. Però la vida és així, no s’hi pot fer res. S’ha de continuar endavant.
 
La teva germana, la Judit, encara no ho sap que vas passar a la bona vida. Però segur que quan ho sàpiga t’enviarà energia, forces, petons i abraçades cap a tu. Ara, tots els familiars, amics, companys, etc, lluitaran perquè la Judit i la Carla, sobrevisquin i que no passi cap desgràcia. Anna, força, energia, valor, felicitat i amor, endavant, que la vida continua. Jo continuaré pensant en tu, t’enviaré tots els petons i abraçades que vulguis. Encara que no siguis aquí, a la terra, sempre estaràs al meu costat i sobretot al meu cor.

NO T’OBLIDARÉ MAI ANNA!

Clàudia Rigau



 

 

 

1 comentari:

  1. Hola,petita
    Se,què tampoc ens hem conegut molt en el llarg de 1er d'eso pro ens hem conegut vastant d'urant els messos. s'ens fa difiçil acceptar-ho pro a passat ha tingut de passar sempre et preguntes PERQUÈ? pro ningù et diu la suluciò de el què ha passat.No,vuliem què passes prò ha passat... què sapigues què cuiden de la teva germanà i de la familia. m'en enrecordo què m'ensenyaves el braç què amb deies què havies caigut amb el cavall i jo et deia: tornaras a montari? i tu amb deies no prò jo et vaig dir MAI TENS QUE PERDRE LES ESPERANÇES PER RES,què tu podies feró què eres forta i podies fero i tu amb vas dir què ja ho intentarias prò nomes vull què sapigues què no t'oblidarem MAIMAIMAIMAIMAI què sempre estaras amb nosaltres T'ESTIMEM KUKA<3

    ResponElimina