I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dissabte, 16 de març del 2013

PETITA CARTA D'EN PAU


Jo vaig arribar a aquest món la primavera passada i de seguida vaig tenir l’alegria de conéixer-te. Em vas venir a veure, amb els teus papis i amb la teva Judit, tots tan contents… !!! em vas agafar, amb tendresa, i em vas mirar amb aquells ulls tan blaus i dolços i vaig saber quina sort tenia de tenir una cosineta tan preciosa.
Amb els teus ulls em deies que compartiríem molts moments, que tu m’agafaries de la mà per fer les primeres passes, que aniríem junts en bici a fer un volt per l’Estany, que ens banyaríem junts a la piscina…
Ara tot això no podrà ser, jo no ho entenc i els grans tampoc no ho entenen. Per què havia de passar? Tots estem tan tristos, tan buits…  L’únic que puc dir-te és que per mi sempre seràs l’Anna, la cosineta preciosa, i que et tindrem ben present cada dia. I miraré fotos teves i t’explicaré coses que vaig aprenent i sobretot, sobretot, cuidarem dels teus papes i de la nostra preciosa Judit, que tant ens necesiten. I també de les àvies i dels tiets i cosins i de totes aquestes amigues i amics que tant et troben a faltar…
 
T’estimarem i recordarem PER SEMPRE, Anna !
 
Pau i família

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada