I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




diumenge, 17 de març del 2013

RECORDANT-TE

Anna, com més dies passen, més et trobem a faltar. És com si al principi no ens adonéssim del que havia passat i ara estem vivint la realitat. Només t’hem tingut dotze anys, però ens ho has fet passar molt bé, amb la teva mirada pícara, preciosa, dolça, una mirada que no oblidarem mai.
 
Una de les coses que més recordo de tu era quan feia dies que no ens vèiem i venies corrent amb els braços oberts i em feies una abraçada forta i llarga com si no volguessis que s’acabés. Les festes familiars amb les imitacions del “mini-Molina”, l’home del temps, talment semblaves una actriu del Polònia! I amb aquella alegria ens ho feies passar tan bé…
Ara, quan anem a casa teva, no sabem com marxar, voldríem fer costat sempre als papes i a la Judit i ajudar-los a portar aquest dolor tan gran que tenen dintre. Tenim la tranquil·litat que l’àvia Anna allà està forta o fent-se el fort, i cuidant dels tres. Tenen la sort també de tenir molta companyia: tiets, cosins, amics… tots ens trobem allà per ajudar-los a que tirin endavant. I tant que ho faran! Perquè és el que tu vols, segur.
Anna, t’estimem molt i t’estimarem sempre. Jo només demano que la meva memòria em permeti recordar-te sempre així, tal com eres. Sabem que allà on siguis si pots ens ajudaràs.
Com et faria una abraçada d’aquelles teves!
Tieta Angelina i família

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada