I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dijous, 14 de març del 2013

PRECIOSOS RECORDS


Anna, tinc preciosos records de tú. Preciosos moments que no oblidaré. Preciosos dies que tu i jo vam passar juntes.
Encara recordo els nostres patis a 1r de primaria. Com jugavem tu, jo, la Mariona, en Ferran, l'Eduard, la Berta, la Magu, en Sergi...
Els nostres dies a l'institut, quan em preguntaves si feies bona lletra, m'ensenyaves els llibres que llegies a la biblioteca d'aula, quan m'explicaves coses que et passaven... Sobretot recordo l'últim dia de primaria en que tu ploraves sens parar quan va arribar la hora de separar-nos.
Les estones que vaig passar al teu costat no les oblidaré mai!
PERQUE ERES ETS I SERÀS SEMPRE ÚNICA. 

Judith Bach

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada