I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




divendres, 15 de març del 2013

PQ TST...

Pq tst ...
 
Pq t adoro...
Pq mai t'oblidare, ni jo ni ningu de totes les persones q et coneixien i t'estimaven <3<3<3 ETS LA MILLOR;-)
 

 
Arrivo a classe i veig aquella cadira vuida, no hi ha ningu. La baixo amb l esparanssa de q aixo nomes ha sigut un somni i q en aquell moment entraras per la porta saluderas m abrassaras i em dedicaras un d aquells sumrriures tan alegres q tens. Aquesta esparansa la tindre sempre pq encara no puc creure q aixo hagi passat realment<3<3<3
 
 
Divendres a panultima hora a castellà parlavem de la mort i q aquests casos no eren justos... Tu i jo vam dir q ens moririem als 100 anys pq seriem mooolt velles.
Pero ara veig q no podra ser possible aquest desig q vam damenar.
ETS EL MEU ANGEL<3
 
Anna avans la vida et tenia en aquesta capseta q som nusaltres. Ara t ha deixat surtir...t ha lliverat massa aviat. Pero jo agafare com a senyal cada dia assoleiat voldra dir q tu estas feliç i quan el cel estigui blau amb pocs nubols m ho agafaré com si tu m estiguessis mirant amb els teus ulls blaus i brillants animanus a ser feliços...carinyo des d aquesta capseta et recordem amb el teu somrriure precios i agradable q tens...TST MOLT<3

L'oblid no és lo meu pero menys si es tracta d'una perssona tan meravellosa com tu: eres amable riellera wapa... Eres la nena perfecte <3 cosa q tu no ho volies acceptar...jejejejejej tst<3<3<3
No deixis mai de brillar petita!
 
Perquè et recordarem sempre cuca, cuidarem moltissim de la teva germanetta i dels teus pares, entre tots sarem forts i ajudarem tot el que pugem... No et mareixies tot aixo, no us ho mareixieu, cap de les 3! ets molt especial..
Pensar que diumenges em vas dir: BON CAP DE SETMANA.. FINS DILLUNS..
quan arribera aquest dilluns? TT
Ara, tots et recordem amb el teu gran somriure i el teu gran amor..
amb un segon tot canvia, tot et canvia la vida.. No deixis de somriure, mai em sens??

DES DE SEMPRE I PER SEMPRE..

JÚLIA BAHÍ I ARIADNA VIÑAS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada