I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dimarts, 12 de març del 2013

VIVINT AMB LA TEVA ABSÈNCIA, ENYORANT LA TEVA PRESÈNCIA


La meva petita. Encara no me'n faig creus de tot això que ha succeït. Si realment estàs amb Déu o amb algú que et cuida allà dalt, digues-li que eres i seràs sempre un àngel, però que no mereixes estar al cel, torna aquí amb nosaltres, perquè se t'emporten?

Busco respostes per totes les meves mil preguntes, però cap de nosaltres sabem justificar el "Perquè?" de tot plegat.

Recordo la teva dolça veu quan actuàvem i deies: Sóc un ferrero rocher! Totes les cançons cantades amb tu, ballant, i fent aquelles bogeries que sempre fèiem tots. I a les hores d'esbarjo, eren el millor. Sempre estaves amb mi, sempre m'abraçaves, m'estimaves tal com era, i estaves al meu costat encara que tots els altres marxessin. Res ni ningú em traurà tots aquests records. Dono mil gràcies als teus pares per haver-me donat l’oportunitat de compartir estones de la meva vida amb tu. Mai oblidaré, el dia que et vaig conèixer, i tots els estius que vam passar juntes als casals, amb tu i la teva preciosa germana Judit, començant per Can Puig i acabant per el casal de l'Ateneu. Se'm farà molt dur acabar el meu últim any de casal, sense tenir-te present, com aquest estiu que hem passat, però per tu hi aniré i proposaré dedicar-t'ho tot, una representació de quelcom en memòria de la meva petita, i si em deixen cantaré per tu, t'escriuré a tu, i diré en nom de tots que t’enyorem, i que ens esperis siguis on siguis, perquè tard o d'hora ens reunirem amb tu, t'ho prometo nineta, no en tinguis cap mena de dubte. 

Sempre estaràs present amb nosaltres, el teu record ens farà tirar endavant. Ens entristim per haver-te perdut, però ens alegrem de tot aquest temps que t'hem tingut. Que n'hem sigut d'afortunats! Com bé sabies, jo canto, i he gravat alguna cançó, i creu-me que en vull cantar una per a tu, però a la que començo a sentir-me, la veu em comença a tremolar i se'm fa impossible mentres se'm cauen les llàgrimes, però d'aquí res la penjaré, i que ho vegi tothom que jo, sempre, sempre et tindré en ment.

I com bé deia l'escrit:

Ningú, ningú, ni la mort, ens robarà el teu somriure, que lluita per sobreviure al fons del nostre record.

T'estimo princesa. T'estimem molt Anna!

Sara

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada