I amb llavis freds, encara sembla dir-nos:

no ploreu pas ma mort.

Perquè en tan curt viatge despedir-nos,

si jo us espero a port.




dimarts, 12 de març del 2013

SEMPRE JUNTES ANNA


Anna, perquè tú? 12 Anyets...Eres molt petita, cada dia em pregunto...Perquè tú? Era necessari?

Encara recordo cuan em deies per quedar  a carnaval i cuan em vas dir: Adeeu Berta bon cap de setmana i fins dilluns..És molt i molt trist sempre recordarem aquell somriure,els teus grans ulls blaus,el teu llarg cabell ros..I sobretot cuan em deies: Beeeeeertiiiins!!  
Mai T'oblidarem Petita no és un adeeeu es un ''fins desprès'' no t'oblidis del que t'estimo.

Berta

1 comentari:

  1. benvolguts amics no ens coneixem pro tenim en comú la gran putada què pot rebre un esser humá i perdoneu l`expresió,no he trobat cap manera mès veritable què aquesta,he parlat ham tu Mercé hem quedat per trobarnos i com parlem el mateix idioma crec què ens entendrem podrem plorar junts i potser desentrellar el què som ni viudus ni horfes,no tenim nom ..una abraçada per la vostra filla i ha vosaltres fins aviat Laura i Jaume

    ResponElimina